
Har värmen slutat fungera i din lägenhet, en lampa slocknat i trapphuset, eller går det inte att stänga en dörr till miljöhuset? Då kontaktar du Felanmälan på Optimal service. Föreningen anlitar sedan årsskiftet 20/21 FF Fastighetsservice som förvaltare. Sedan 2022 har Optimal tagit över teknisk förvaltning och fastighetsservice. Felanmälan skall därför i första hand ske till Optimal. Styrelsen kan, och ska inte, göra alla sådana saker själva.
Har du problem av mer ekonomisk art, som att du inte fått avi för inbetalning av avgifter eller behöver ett utdrag ur lägenhetsregistret ska du vända dig till FF Fastighetsservice.
Felanmälan sker via telefon till kundservice.
Gäller ärendet en skada som du som bostadsrättsägare ansvarar för kan föreningen komma att ställa krav på dig i efterhand.
Adress: www.ff-fastighetsservice.se
Felanmälan sker via FF's portal Realnode.
Direktlänk till portalen. Öppnar i nytt fönster.
Tekniska frågor ska gå till Optimal Service.
Telefon: 0729 – 99 40 00
Vid brand eller personskada ska det nationella nödnumret användas!